Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Emma Hammarberg - 24 juli 2011 03:54

6 dagar kvar.

Sen får min älskade dotter träffa sin pappa igen.

Bara tanken på hur lyckliga de båda kommer vara värmer mitt hjärta.

Frågor snurrar i mitt huvud, vad finns det för känslor kvar?

I vilket fall som helst så saknar vi dig och ser fram emot att du kommer i frihet igen.


C sitter häktad nu också. 2 veckor till, sen ny häktesförhandling - Jag är uppriktigt ledsen och saknar min vän grymt mycket. Jag trivs ihop med honom och vi har haft väldigt roligt ihop och hittar på saker med barnen ihop. Med tanke på hur våran relation har varit innan med tjafs etc så är jag förvånad över att vi har kommit så bra överens sedan vi faktiskt lärde känna varandra. Jag kunde verkligen prata med honom om nästan allt. Han är min vän. Och jag vet att det är många som misstänker att det skulle vara något osv. Det är det inte. Även om man inte har samma kön så kan man faktiskt umgås utan att det skulle vara känslor/attraktion emelllan. C är den som har stöttat mig, funnits här, hjälpt mig och ställt upp grymt mycket för mig den största delen när R har suttit på anstalt.



Nej, dags att sluta skriva om bekymmer. Antar att jag borde försöka få mig någon timmes sömn innan min älskade dotter vill stiga upp och terrorisera mamma hela dagen :)


Undra vad man ska hitta på för roligt idag med Livan? Kan ju alltid hoppas på någorlunda fint väder så kanske vi kan få med oss Lella och Melvin till lekplatsen :)




Presentation


Lillan - Da Fuckin' Queen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards